مقاطع تحصیلی:
گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه حضرت معصومه (س) توجه ویژه ای به ادامه تحصیل دانش جویان و دانش آموختگان خود در مقاطع بالاتر دارد. بدین منظور، علاوه بر مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش های مدیریت بازرگانی- بازاریابی، مدیریت بازرگانی- تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی- بازرگانی بین المللی، مدیریت بازرگانی- مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی - مدیریت داخلی، مدیریت بازرگانی-کارآفرینی را ارائه نموده است.
مزایای تحصیل در دانشگاه حضرت معصومه (س):
گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه تاکید خود را شدیداً بر ارتقاء کیفیت آموزش مبتنی ساخته است و برای تحقق این امر اقدامات متعددی را انجام داده و دستاوردهای بزرگی را محقق ساخته است. علاوه بر اعضای هیات علمی ثابت گروه که دروس تخصصی را تدریس می کنند، در هر نیمسال از بهترین استادان سایر دانشگاهها و بویژه استادان گروه مدیریت دانشگاه تهران جهت تدریس دعوت به عمل می آید که این امر تاثیر بسیار زیادی در تقویت علمی و حتی روحی دانشجویان داشته است. نکته دیگر اینکه جهت ارتقای کیفیت آموزش، تعداد دانشجویان هر کلاس حداکثر 25 نفر بوده تا کیفیت یادگیری افزایش یافته و در ضمن امکان مشارکت دانشجویان در مباحث کلاس فراهم آید.
به منظور افزایش سطح معلومات تخصصی دانشجویان و همچنین تعامل با سایر اندیشمندان، محققان و مدیران کشور، در هر نیمسال بطور مستمر همایشها و کارگاههای آموزشی متعددی در زمینه های مختلف نظری و عملی و با دعوت از بزرگ ترین استادان مدیریت و همچنین مدیران و کارآفرینان موفق کشور و با همکاری و مشارکت خود دانشجویان و از طریق انجمن های علمی گروه مدیریت بازرگانی برگزار گردیده است که تاثیرات بسیار زیادی در ارتقاء سطح علمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنها با مباحث و مسایل روز مدیریت داشته و در بسیاری از موارد فرصتهای کاری مناسبی را نیز برای دانشجویان فراهم ساخته است.
مقاطع تحصیلی:
گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه حضرت معصومه (س) توجه ویژه ای به ادامه تحصیل دانش جویان و دانش آموختگان خود در مقاطع بالاتر دارد. بدین منظور، علاوه بر مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش های مدیریت بازرگانی- بازاریابی، مدیریت بازرگانی- تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی- بازرگانی بین المللی، مدیریت بازرگانی- مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی - مدیریت داخلی، مدیریت بازرگانی-کارآفرینی را ارائه نموده است.
مزایای تحصیل در دانشگاه حضرت معصومه (س):
گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه تاکید خود را شدیداً بر ارتقاء کیفیت آموزش مبتنی ساخته است و برای تحقق این امر اقدامات متعددی را انجام داده و دستاوردهای بزرگی را محقق ساخته است. علاوه بر اعضای هیات علمی ثابت گروه که دروس تخصصی را تدریس می کنند، در هر نیمسال از بهترین استادان سایر دانشگاهها و بویژه استادان گروه مدیریت دانشگاه تهران جهت تدریس دعوت به عمل می آید که این امر تاثیر بسیار زیادی در تقویت علمی و حتی روحی دانشجویان داشته است. نکته دیگر اینکه جهت ارتقای کیفیت آموزش، تعداد دانشجویان هر کلاس حداکثر 25 نفر بوده تا کیفیت یادگیری افزایش یافته و در ضمن امکان مشارکت دانشجویان در مباحث کلاس فراهم آید.
به منظور افزایش سطح معلومات تخصصی دانشجویان و همچنین تعامل با سایر اندیشمندان، محققان و مدیران کشور، در هر نیمسال بطور مستمر همایشها و کارگاههای آموزشی متعددی در زمینه های مختلف نظری و عملی و با دعوت از بزرگ ترین استادان مدیریت و همچنین مدیران و کارآفرینان موفق کشور و با همکاری و مشارکت خود دانشجویان و از طریق انجمن های علمی گروه مدیریت بازرگانی برگزار گردیده است که تاثیرات بسیار زیادی در ارتقاء سطح علمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنها با مباحث و مسایل روز مدیریت داشته و در بسیاری از موارد فرصتهای کاری مناسبی را نیز برای دانشجویان فراهم ساخته است.
مقاطع تحصیلی:
گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه حضرت معصومه (س) توجه ویژه ای به ادامه تحصیل دانش جویان و دانش آموختگان خود در مقاطع بالاتر دارد. بدین منظور، علاوه بر مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش های مدیریت بازرگانی- بازاریابی، مدیریت بازرگانی- تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی- بازرگانی بین المللی، مدیریت بازرگانی- مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی - مدیریت داخلی، مدیریت بازرگانی-کارآفرینی را ارائه نموده است.
مزایای تحصیل در دانشگاه حضرت معصومه (س):
گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه تاکید خود را شدیداً بر ارتقاء کیفیت آموزش مبتنی ساخته است و برای تحقق این امر اقدامات متعددی را انجام داده و دستاوردهای بزرگی را محقق ساخته است. علاوه بر اعضای هیات علمی ثابت گروه که دروس تخصصی را تدریس می کنند، در هر نیمسال از بهترین استادان سایر دانشگاهها و بویژه استادان گروه مدیریت دانشگاه تهران جهت تدریس دعوت به عمل می آید که این امر تاثیر بسیار زیادی در تقویت علمی و حتی روحی دانشجویان داشته است. نکته دیگر اینکه جهت ارتقای کیفیت آموزش، تعداد دانشجویان هر کلاس حداکثر 25 نفر بوده تا کیفیت یادگیری افزایش یافته و در ضمن امکان مشارکت دانشجویان در مباحث کلاس فراهم آید.
به منظور افزایش سطح معلومات تخصصی دانشجویان و همچنین تعامل با سایر اندیشمندان، محققان و مدیران کشور، در هر نیمسال بطور مستمر همایشها و کارگاههای آموزشی متعددی در زمینه های مختلف نظری و عملی و با دعوت از بزرگ ترین استادان مدیریت و همچنین مدیران و کارآفرینان موفق کشور و با همکاری و مشارکت خود دانشجویان و از طریق انجمن های علمی گروه مدیریت بازرگانی برگزار گردیده است که تاثیرات بسیار زیادی در ارتقاء سطح علمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنها با مباحث و مسایل روز مدیریت داشته و در بسیاری از موارد فرصتهای کاری مناسبی را نیز برای دانشجویان فراهم ساخته است.